دکتر محسن بهمنی کشکولی

چرا باید دکتر محسن بهمنی کشکولی را برای بلفاروپلاستی انتخاب کنیم؟

بلفاروپلاستی به دلیل نزدیک بودن به چشم‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و نمی‌توان به هر پزشکی اعتماد کرد تا چنین جراحی حساسی را انجام دهد. شما برای انجام جراحی پلک به یک پزشک ماهر و زبردست نیاز دارید که تجربه زیادی در انجام این عمل جراحی داشته باشد. زمانی که پزشکی مورداعتماد و باسابقه عمل جراحی شما را انجام دهد، دیگر ترسی از نتیجه نگرفتن و یا آسیب‌های بعد از عمل ندارید. دکتر محسن بهمنی کشکولی می‌تواند همان متخصصی باشد که به دنبال آن هستید. با توجه به مدارج تحصیلی بالا و سابقه درخشان ایشان، که بیش از 15 سال به انجام بلفاروپلاستی مشغول هستند، می‌توانید عمل جراحی پلک خود را با اطمینان به ایشان بسپرید.

سابقه دکتر بهمنی کشکولی در بلفاروپلاستی

یکی از مهمترین مواردی که در رزومه موفق دکتر محسن بهمنی کشکولی آمده‌است، تاسیس رشته مستقل دوره فوق تخصص پلاستیک و ترمیمی چشم برای اولین بار در ایران است. پروفسور که دست بالا در این رشته دارند و از قدیمی ترین پزشکان و جراحان بلفاروپلاستی محسوب می‌شوند، علاوه بر انجام این عمل، جراحی لیفت شقیقه را نیز انجام می‌دهند. 15 سال سابقه در انجام عمل‌های زیبایی چشم و پلک، گویای تبحر ایشان است. با توجه به عضو و داور بودن دکتر در بیش از 30 ژورنال خارجی و پست‌های مختلف در محافل علمی جهانی، ایشان همواره در سفر هستند و وقت گرفتن از ایشان برای ویزیت و انجام عمل کمی سخت شده است و باید برای ملاقات ایشان کمی صبر داشته باشید.

امکانات مجازی سایت و پیج اینستاگرام دکتر محسن بهمنی کشکولی

امروزه یکی از بهترین راه‌ها برای معرفی اشخاص به جامعه، داشتن سایت و پیج اینستاگرام است. پیج اینستاگرام و سایت امکاناتی را در اختیار اشخاص و پزشکان قرار می‌دهد تا بتوانند بسیاری از اعمالی که در گذشته به صورت حضوری انجام می‌شد و وقت زیادی را می‌گرفت، به صورت مجازی انجام داد. دکتر محسن بهمنی کشکولی نیز از این قابلیت استفاده کرده است و پیج اینستاگرام و سایت خود را راه‌اندازی کرده‌اند. شما تمام اطلاعاتی که برای انتخاب یک پزشک نیاز دارید را می‌توانید در این دو بیابید. رزومه، سوابق تحصیلی و علمی و پزشکی، نمونه‌کارها، همگی در پیج و سایت ایشان قرار دارد. همچنین شما می‌توانید برای رزرو وقت در بخش نوبت‌دهی سایت نیز اقدام کنید.

آیا دکتر محسن بهمنی کشکولی بهترین جراج بلفاروپلاستی ایران است؟

حال، شما با خواندن این مقاله، اهمیت انتخاب پزشک مناسب برای انجام بلفاروپلاستی را بیش از پیش می‌دانید. همینطور با متبحر ترین جراح در این حوزه نیز به خوبی آشنا شده‌اید. همانطور که گفته شد سابقه و رزومه و کیفیت عمل دکتر محسن بهمنی کشکولی در ایران حرف اول را می‌زند. در مورد هزینه هم باید بدانید که چنین پزشک مورداعتمادی با چنین کیفیت بالایی، هزینه بیشتری را از بقیه پزشکان این حوزه دریافت می‌کند ولی این اطمینان را به شما می‌دهد که هر انتظاری که از این عمل دارید به خوبی برطرف خواهدشد و به آن خواهید رسید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد